PL EN
ARTYKUŁ PRZEGLĄDOWY
HISZPAŃSKA EDUKACJA WOJSKOWA – JAKO FUNDAMENT EDUKACJI OFICERÓW
 
Więcej
Ukryj
1
Centro Universitario de la Defensa in Zaragoza
 
 
Data publikacji: 12-12-2020
 
 
SBN 2020;18(2): 146-158
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Hiszpania przechodzi nową ewolucję w dziedzinie edukacji, a w konsekwencji edukacja wojskowa nie jest wyjątkiem w sposobie, w jaki ta instytucja dostosowuje nowe bazy nauczania i uczenia się. Chociaż XXI wiek ma wpływ na nowe modele i procedury w edukacji wojskowej, nie możemy jednak zapomnieć tradycyjnego nauczania kadetów ukazując ich obecny stan, który również dotyczy obecnej sytuacji pandemicznej. Ten artykuł zawiera analizę hiszpańskiej edukacji wojskowej i przekrojowo przedstawia jej dostosowywanie się do nowej atmosfery.
REFERENCJE (15)
1.
Felipe takes over as king of Spain, BBC News, 18 June 2014, London.
 
2.
Howard, M., 2010. Future Character of Conflict (FCOC). DCDC. Strategic Trends Program. British Ministry of Defense.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
http://www.europarl.europa.eu/... pr-2015-junio/30a.html (read on 12 Nov, 2018).
 
7.
http://www.exteriores.gob.es/R...- %C3%B1aOTAN.aspx (read on 12 Nov, 2018).
 
8.
 
9.
https://www.elespanol.com/espa...- partidos-congreso/274223162_0.html (read on 14 Oct, 2018).
 
10.
 
11.
Law 17/1989, 19 Jul.
 
12.
Saiz, C., Gordo, R., 2001. Método de preparación para los exámenes SLP de Inglés de las Fuerzas Armadas. Mira Editores, vol. I (2001), 167 pp. Vol II (2003), 193 pp. Zaragoza.
 
13.
Schumacher, E., 1986. Spanish Prince, 18, Sworn in as the Heir Apparent. New York: The New York Times, 31 Jan, 1986.
 
14.
Skehan, P., 1998. A Cognitive Approach to Language Learning, OUP, Oxford.
 
15.
Traxler, J., 2009. Learning in a Mobile Age. International Journal of Mobile and Blended Learning, 1(1), 1-12, Learning Lab. Wolverhampton: University of Wolverhampton.
 
ISSN:2082-2677
Journals System - logo
Scroll to top