Praca stanowi kontynuację zainteresowań i badań autora nad szeroko rozumianym
wychowaniem dla bezpieczeństwa, a szczególnie kształtowaniem postaw moralnych podchorążych.
Poza teoretycznymi podstawami edukacji etycznej i wychowania moralnego, praca odnosi się do
praktyki. Opiera się na opiniach podchorążych, ich doświadczeniach z obserwacji realnej moralności
współczesnych żołnierzy polskich. Autor wskazuje na znacznie szerszy aspekt kształtowania postaw
moralnych żołnierzy, niż się to powszechnie uważa.
REFERENCJE(9)
1.
Calhon L., Moral Personhood and Human Security, „International Journal of Peace Studies”, volume 10, number 1, Spring/Summer 2005.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.