Autor podejmuje próbę przybliżenia postrzegania zagrożeń terrorystycznych w instytucjach oświaty. W celu obiektywności prowadzonej analizy zestawia badania przeprowadzone przez Centrum Badania Opinii Społecznej prezentujące poczucie bezpieczeństwa w kraju oraz postrzeganie zagrożeń terrorystycznych z badaniami własnymi wykonanymi w placówkach oświaty. Analizując wyniki oraz zwracając uwagę na wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej, określa budowę wstępnego planu działalności szkoleniowej w ramach projektu „Bezpieczna Szkoła”.
REFERENCJE(7)
1.
Bezpieczna szkoła. Zagrożenia i zalecane działania profilaktyczne w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i cyfrowego uczniów, MEN, Warszawa 2017.
Paprzycki L., Rau Z., Praktyczne elementy zwalczania przestępczości zorganizowanej i terroryzmu. Nowoczesne technologie i praca operacyjna, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.